tiistai 1. lokakuuta 2013

1. lokakuuta


 Moiii!

Tältä päivältä asukuvia. Näissä kuvissa näkyy nyt mun tyyli paremmin kun niissä ekan postauksen kuvissa, ne oli enemmän sellasta taiteellista kokeilua. Hahhah joo todella taiteellista, mutta siis tässä asussa mä yhdistin kaikkia mun lempi vaatteita. Noi kengät on ihan mun lempparit, mutta nyt rupee tulemaan kylmemmät ilmat joten ne rupee harmillisesti olee jo aika kesäset ja kylmät. Oikeesti noi kengät on boogie woogie tanssilenkkarit ja oon ostanu ne Suomen Tanssi Tarvikeliikeestä. Aluks yritin pitää noita vaan juhlakenkinä mutta sittehän mä repsahdin ja aloin käyttää niitä arkenaki.
Toi iihana pallohame on löytö viime Siivouspäivältä. Taisin maksaa siitä jotai 1-2€. Loistava löytö siis ja istuu päälle tosi hyvin ja sopii melkeen minkä yläosan kanssa vaan.
Sitte yhdistin tohon vielä yläosaks punasen ihan normi t-paidan ja nahkatakin, joka on muuten alunperin H&M:ästä mutta ostin sen Uffista.
Näissä kuvissa mulla oleva tuo kampaus jutskeli on muodostunu mulla melkeenpä jokapäiväseks arkikampauksesk. Kaikki aina kysyy että "miten sä ton teet?" ja että "onks toi vaikee tehä?". Jos te ootte kiinnostuneita siitä ja haluaisitte tietää lisää, niin laittakaa kommentia tuonne sivun alareunaan. Voisin vaikka koklata tehä hair tutorialin tai jotakin vastaavaa jos ootte kiinnostuneita ja toki voitte laittaa muitakin ehdotuksia, että mitä voisin tänne blogiin laittaa :)
Ens kertaan:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti